שירה ספרא
שירה ספרא

תוקף חברות:

05/03/2026
2409
שירה ספרא
שירה ספרא

תוקף חברות:

05/03/2026

תחומי התמחות:

סיווג מקצועי:

פסיכותרפיסט.
מנחה הורים.

התמחות:

ייעוץ חינוכי.

פרטי קבלה:

שעות קבלה:

13:00 - 9:00 19:00 - 16:00

עיר:

החידא 16/96 אופקים

טלפון:

0527646648

מחיר:

300 ש"ח

פרטים אישיים:

מצב משפחתי:

נשוי / נשואה

אורח חיים:

חרדי

מגדר:

נקבה

שפות נוספות:

אנגלית, עברית

שפות:

קצת עלי

  אני בת 46, מנהלת קליניקה פרטית באופקים עם מוניטין של 16 שנה. הלקוחות שלי הן נשים ונערות, שכל אחת מקבלת את השיטה שהיא זקוקה מתוך מגוון הגישות שלמדתי. הבסיס, ברב המקרים, יהיה דינמי ומתייחס תמיד גם לתפקוד האישיותי באופן כללי ולמערכות יחסים (לא מאמינה בטיפול המתמקד באופן נקודתי בסימפטומים בלבד). חסמים בטיפול מטופלים בשיטת IEMT לשיחרור טראומות והטבעות רגשיות.

  מתוך הניסיון בשטח ראיתי צורך לפתח מודל עבודה שמדייק את התהליך הטיפולי לציבור הדתי/חרדי. המודל מזרז תהליכים ומגייס את המטופל/ת כשותפה לתהליך. המודל משמש גם כפלטפורמה המאפשרת הבנה של תכנים טיפוליים חשובים בהרצאות ובסדנאות לצוותי חינוך, נערות ונשים, ומאפשר ליצור גם שם תהליכים משמעותיים בזמן קצר.

הדרכות הורים מתבססות על גישה התפתחותית ודינמית. ברב המקרים הדרכה של פגישה כפולה מספיקה כדי לשנות את נקודת המבט של ההורים, הקניית כלים ושינויים מידיים בשטח. תמיד אפשר גם להתקשר להתייעצות בזמן אמת. 

התמחות נוספת – הבנת הקשר בין התפקוד של המוח לרגש והתנהגות. התמחות זו נוצרה בעקבות עבוד משותפת עם פסיכיאטר המתמחה בהפרעות קשב לילדים ונוער, והתרחב לקשרים נוספים ויכולת אבחנה והבחנה בקשיים נוירולוגיים שמהווים את הבסיס לקשיים רגשיים, וכן בהפרעות נפשיות שעדדין לא זוהו הנדרשות להפניה לפסיכיאטר. אני מובילה תהליכים שבו מטופל מפתח מוטיבציה לטפל בעצמו גם בתחום הפורמקולוגי (תרופתי) לשיפור האיכות חיים, במידה ויש צורך. אני בקשר עם פסיכיאטרים שסומכים עלי ועובדים איתי בשיתוף פעולה. התמחות זו כוללת הפרעות קשב, חרדות, דכאון, וקשיים רגשיים שלא נפתרו לאחר שנים של טיפול פסיכולוגי.

תעודות

דירוג והמלצות

לא נמצאו נתונים

כתוב את הכותרת כאן

תקנון

שם מלא:*
אימייל:*
נייד:*
הערות: